Kundeservice
Handlekurven er tom. Finner du ikke det du leter etter? Kontakt vår kundeservice.
Vi gjør vårt beste for å betjene deg som kunde så godt vi kan. Hvis du har noen forslag til hvordan vi kan gjøre dette enda bedre, vennligst gi oss beskjed på kundeservice@fixpart.no. Du vil få svar innen få dager.
Noen ganger går det dessverre galt for oss også. Hvis du har en klage på et produkt eller vår tjeneste, vennligst gi oss beskjed på kundeservice@fixpart.no. Vi vil svare innen få (maksimalt 14) dager på klagen din og prøve å finne en løsning sammen med deg.
Er du ikke fornøyd med behandlingen av klagen din? Da kan du sende den til Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, Nederland (www.sgc.nl), Nederland. Du kan også sende inn klagen din til Geschillencommissie via den europeiske ODR-plattformen (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Trenger du hjelp i søket etter riktig produkt? Vi hjelper deg gjerne! Klikk her for å sende en melding til vår kundeservice.
Velg ditt apparat
Velg ditt merke
Riktig nummer er type- eller modellnummeret og IKKE serienummeret. Modellnummeret er en rad med tall og/eller bokstaver. Noen ganger inneholder modellnummeret en bindestrek (-) eller en skråstrek (/).
Finner du ikke apparatet? Send oss et bilde av modellnummerskiltet og en beskrivelse av produktet du leter etter, så sender vi deg en link til riktig produkt.