Handlekurven er tom. Finner du ikke det du leter etter? Kontakt vår kundeservice.
Handlekurv
Handlekurven er tom. Finner du ikke det du leter etter? Kontakt vår kundeservice.
Vi gjør alt vi kan for å levere bestillingen din så raskt som mulig til huset ditt. Når du har betalt, pakker og overfører vi umiddelbart produktet/produktene dine til transportøren.
Leveringstiden er angitt for hvert produkt. De fleste produktene er på lager og vil bli levert umiddelbart. Transportøren finner du i forsendelsesbekreftelsen. De fleste av våre produkter leveres med en av transportørene som er oppført nedenfor.
Pakker leveres mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og noen ganger lørdag. I tilfelle du ikke er hjemme vil de fleste transportører prøve å levere pakken din til naboene dine. Er dette ikke mulig? Deretter vil leveringsmannen legge igjen en melding med en 'ikke hjemme'-kode, med denne koden kan du oppgi hvor du ønsker å hente pakken din eller bli levert for andre gang. For mer informasjon om leveringen din, besøk nettsiden til transportøren som er angitt i fraktbekreftelsen: Bring, FedEx.
Vi benytter oss av et online sporingssystem som lar deg spore bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en kode og en lenke, med dette kan du spore bestillingen din.
Behandlings- og fraktkostnadene er kr 99,00 per bestilling. Dette er et fastsatt beløp, uavhengig av antall produkter eller forsendelser. For dette beløpet vil bestillingen din bli behandlet raskt, sikkert og holdbart pakket, nøye sjekket og trygt sendt. Alle våre bestillinger (det være seg store eller små) sendes som en pakke, noe som gjør sjansen for å miste eller skade under transport svært liten. Etter at vi har sendt pakken din vil du motta en e-post med en sporingskode som du kan bruke til å spore bestillingen din.
Vi leverer til Norge, Belgia, Danmark, Finland, Frankrike, Irland, Italia, Luxembourg, Nederland, Østerrike, Romania, Spania, Storbritannia (UK), Sveits, Sverige, Tyskland og Ungarn. Lageret vårt varierer fra land til land, derfor kan vi bare levere bestillingen din i Norge ved å bruke dette nettstedet. Vil du at produktene dine skal leveres i et annet land? Velg det aktuelle landet i menyen nederst på siden.
Trenger du hjelp i søket etter riktig produkt? Vi hjelper deg gjerne! Klikk her for å sende en melding til vår kundeservice.
Velg ditt apparat
Velg ditt merke
Riktig nummer er type- eller modellnummeret og IKKE serienummeret. Modellnummeret er en rad med tall og/eller bokstaver. Noen ganger inneholder modellnummeret en bindestrek (-) eller en skråstrek (/).
Finner du ikke apparatet? Send oss et bilde av modellnummerskiltet og en beskrivelse av produktet du leter etter, så sender vi deg en link til riktig produkt.
Ødelagt apparat? Det er irriterende... Men ikke bekymre deg, med FixPart kan du enkelt reparere apparatet ditt!
Følg disse trinnene:
Skriv inn merket og modellnummeret til apparatet ditt på nettstedet vårt.
Finn og bestill riktig del enkelt.
Rask levering innen 3 til 5 dager*
Skift ut delen, og apparatet er som nytt igjen!
Godt gjort! Takket være reparasjonen vil du ikke bare spare penger, men også gi et personlig bidrag til en grønn fremtid.
Trenger du hjelp med bestillingen eller reparasjonen? Kontakt oss eller se våre reparasjonsråd.